A homeless woman shares her life with her dog. After the dog runs away, the woman wanders around following the animal's footsteps. At the same time, a prehistoric museum guard's gestures follow their usual pattern, just as they do every day. United by the same primary need, woman, man, and animal cross paths and move in search of something higher.