A country road. A woman and a child walk and gradually sink into the heart of nature. On arrival: a ritual known only to the two characters, which seems to prolong a part of their common history. A visual and sound walk, lulled by children's dreams and a contemplative relationship with the mysteries of nature confronted by those of the adult world.