Varanasi is a psychedelic and spiritual trip to the heart of Northern India. From the labyrinthine alleys of New Delhi to the funeral pyres on the banks of the Ganges, the character, who you embody, will cross paths with individuals who are each more strange than the last. Are you ready to try the experiment?