Acropolis Bye Bye approaches the Greek economic crisis like oral inflation. Dreamlike forces appropriate collective history, giving new life to Oedipus who no longer wants to become the king of a city doomed to disappear, riddled with artifice, and administrated by people suffering from tulip mania.