In a world of total war, where human beings only exist in the form of traces, a ravaged shaman, a broken opera singer, and a female killer have taken refuge in a distant forest, waiting desperately for the return of Arkana, a woman prisoner of the regime and the leader of a revolutionary group that has disappeared.