Léon, an old and worn-out actor, wants to put an end to his career. He can no longer stand this play and this phoney audience. Why is he told he's playing the lead role when he doesn't even have any dialogue? The whole situation is absurd and the incoherencies of this reality plunge him into a state of constant anxiety. Perhaps Babet Traller will be able to find a solution to this insane world? But to do so, he has to actually know who she is or if she even exists.