Summer 2019. Just graduated, Madeleine leaves in Corsica to prepare for the examination to enter the most exclusive post-graduate political diploma with Antoine, her lover with whom she shares very left-wing political convictions. On a small deserted road, an unexpected meeting will seal their destiny.