At 17 years old, Louis is a romantic boy, loving to spend time on a small island lost in the middle of a pond with his lover Thibault. But Thibault has also a relationship with Sophie. So, for him to be all his own, Louis casts a love spell on Thibault. When electricity shuts down during a party, Louis believes that it’s the sign his spell worked. But things didn’t turn out the way he hoped for.