Laure wanders through Marseille while waiting for someone who does not come. She meets Alex and Marie, a couple who have just moved the city. During an improvise dinner, Laure confronts the couple with their loneliness and their unspoken secrets. The question is : who is the most happy, the couple or the loneliness woman?