Carla, a nineteen-year-old student from Marseilles' bourgeoisie, finds the superficiality of her life suffocating. Determined to find a new equilibrium, Carla leaves her privileged world to plunge into the bustling neighborhoods of downtown Marseille. There, she encounters a woman who will change her life: Bagdad, a charismatic and bewitching delinquent.