Twenty-year-old Matthieu's life revolves around football. Unlike Sandro, his younger brother, he doesn't have what it takes to play for local club FC Offranville. It is as a referee that he's found his place. Matthieu dreams of becoming a professional and trains with Fabien, his coach. His next test: refereeing Sandro's semi-final in the regional cup.