In a remote village of Corsica, Antoine, a young shepherd in his twenties, walks through life without enthusiasm. One day, while hunting, he meets Achille, a young runaway who hides in the scrubland. A new life is possible: Antoine can either flee the village or stay. Achille will not give him the option.