Alice is a young woman like all the others. At least, that's what she thinks, until the day journalists are all too hastly eager to reveal crucial information about her. From then on, Alice's life is turned completely upside down. Everything gathers pace. She has to find out who she is, face the hurt that is gnawing away at her and try to resolve it.