Simon Werner, a senior in the Science curriculum of Leon Blum high school has not shown up for class. Blood stains are found in a class-room. Run-away, kidnap, suicide, murder… every scenario is imagined by his classmates.
A few days later, a student from the same class also goes missing without her parents knowing where she's gone. She's a young woman who's never been in trouble and has no connection with Simon.