How to survive in this day when we are alone, when we are twenty years old and when we are called Valentin? Everything seems to you hostile. Even the words and the affection which we give you, nothing makes up for it. So difficult to make a commitment, to express his desire. With his fears, Valentin prefers to stage the defeat of his meetings and to think very hardly that there are really days which deserve that we smash tthem up!