Let’s call this young man Jean Dézert. Unless you'd bump into him, he couldn't be noticed in the crowd. His life is nothing but seemingly very ordinary, living on the 5th floor, in a furnished apartment. Jean Dézert, how many hours staring at an empty wall before you? And how many more to come?