Eden joins his friends, Sofiane and Ba-Issa at the city-stadium. When he arrives, he hastens to inform them of the news: Aliyah, Ilyes' little sister, has disappeared and the big boys are scouring the city to find her. The three friends get their heads together and convince themselves that the girl has been kidnapped by the famous white van. They don't want to stand by and watch.