Yasmine is a twenty-two-year-old Franco-Maghreb woman who moved away from home to be able to live her life. Her love for N’dé, a thirty-something black African woman is secret. For Eid, she visits her family for a few days. Yasmine finds her sister, her father and her mother at home. Each relationship is revealed and at the same time opens-up the entrenched warfare where everyone lives enclosed in their own world. Yasmine is overwhelmed by this violence.