Dalia (25), a french ex-reality TV starlet, is at her lowest point. Depressed and overweight, she tries to reconnect with her estranged mother, who still refuses to talk to her because of her seedy tabloid fodder past. Deeply hurt, Dalia accepts to be part of a new TV show booked by Coco, her agent, on the one condition that she loses weight. But as Coco strives to make her the IT-girl she once was, Dalia's repressed Algerian origins resurface in nightmares and hallucinations.