Audrey lands a bit part as an actor in a low-budget horror movie. On set, she is immediately fascinated by the young camera operator, Cordélia, by her beauty and her gentle and precise gestures. But when Cordélia is suddenly affected by a supernatural affliction, approaching her becomes more and more dangerous.