Bell is a young street person, in every sense of the word. Multiplying blunders and forgetfulness, she exhausts her companions, homeless people who end up excluding her from their camp. Unable to fend for herself, exhausted by hunger, cold, and fear, Bell ventures downtown. This is the beginning of the little odyssey that will change her life.