20-year-old Kamel has a project for his low-income neighborhood in the South of France. Committed and idealist, he is invited to pitch it to the Minister of urban planning, in person. Together with his sidekicks Hichem and Youssoufa, Kamel finds himself in over his head, caught up in a political game.