As a new virus paralyzes the country, Adis and Cindy take advantage of a rare window of freedom to escape their city. They head for the Ardèche, to spread the ashes of their friend Fatou. It was her favorite place, where she liked to hang out on Google Maps in the evenings. This trip, under police surveillance, will be an opportunity for the two friends to question this nature to which they have never had access.