When Nath tells her husband Mario that their old neighbors from twenty years ago are moving back in to their former apartment, he seems very upset. And with good reason, since he had had an affair with the neighbor when they were moving out. A brief affair, which nevertheless resulted in the birth of a son. Things get complicated when Nath, enchanted, tells Mario that their daughter has fallen in love with the neighbors' son. In fact, she hasn't, and Mario can breathe again: false alarm. Alas, a second, more real, more perfidious alarm is about to disturb him once again. Will he be able to find a way out?