Tuff Guy is the story of Nicolas Nardal, a man who lives in a Martinique where men suffer the same micro-aggressions that women do every day. It's a day when Nicolas takes the bus, has a job interview, walks through the streets of Fort-de-France, goes for a drink with friends. Simple life occcasions when he is nevertheless confronted with embarrassing situations that transform his day into an ordeal.