Since leaving Corsica, where she grew up, Safia has always protected the family balance. To preserve her relationship with her father, she never told him of her homosexuality. One summer evening, she reveals the secret. On the roads of the Calanques, she begins a journey where she must learn to live for herself, beyond the gaze of others and perhaps in spite of those she loves.