In a small village of Corsican Cape, Samuel is burglarizing a second house with the help of his old friend Marco. The house is none other else than that Lola, Samuel’s former girlfriend, who no longer lives on the island and who has come to spend her vacations with her partner Vincent. But everything does not go as planned for Samuel who is surprised by Lola. Torn between his guilt and his loyalty to Marco, Samuel will have to choose sides.