Six patients find themselves in a waiting room. The psychiatrist, who receives them one after the other, behaves in an increasingly strange manner. Concerned more by his own neuroses than by his patients problems, he no longer believes in his work and prefers to prescribe drugs by the bucketload - until a patient arrives who will turn things upside down.