A young woman seen from the back in her kitchen. A masculine voice on her answering machine begs her to pick up the receiver. Not only does she not respond, but she talks to the receiver. In a highly colorful monologue, she recounts the conflictual and passionate relationship with the man who's voice is on the answering machine. Until she's exhausted and she faints, creating a lot of noise. Worried, her downstairs neighbor knocks on the door. The woman wakes up and opens the door.