Louise is funny and cheeky, but also very sick. Her pals, Charlie, Jojo, and Rudy, have kidnapped her from hospital. Without a cent and with the cops on their tail, they nevertheless take advantage of a rest stop in a forest, followed by a very busy night, before setting off again for the north, toward Ireland, their dream destination.