This is the story of John, an elderly American Indian living on a reservation in northern Canada, his young, disillusioned neighbor Daniel, and Marion, a pretty young woman from the city, who is in love with her "beloved Johnny." But when Marion arrives at the reservation, resplendent in her wedding dress, Daniel must tell her that John has passed away.