Twenty-two-year-old Issa does a favor for his best friend Elie and, despite his upright and honest character, accepts to deliver a bag of cannabis. Issa falls immediately under the charm of Alma, the client. Taken by surprise and in order to continue to rub shoulders with this bewitching young woman, he pretends to be the dealer he is not.