They are two characters whose paths might never have crossed. And yet. In the early morning after a dark night, these two souls meet. He is imprisoned in a world of delinquency and violence. She has lost her father, who drowned in the ocean she loves so much, and inflicts a strict and solitary life on herself. In the end, it will be an even more tragic event that will lead them both on the road to recovery.