Emilie is struggling in life. After numerous unsuccessful interviews, the lively but clumsy 30 year-old finds herself under a great deal of social pressure and fears to lose her home. Naturally she has high hopes when she is called in for a new interview, but in this future society that plays by slightly different rules, nothing goes as planned.