In order to apply for asylum, a climate refugee faces two state examiners for a decisive encounter. Through this strict legal protocol, the protagonist will have to relive the journey of his exile, in order to prove the veracity of his story. The testimony Affected by the repeated trauma and amplified by the simulation, the administrative device will gradually break down.