Ousmane Diallo, 20, is the new international football star. On a night that will mark a turning point in his life, he has to choose which national team he will play for for the rest of his career. France, the country where he was born and grew up, or Senegal, the homeland of his father, Hamidou? The whole world seems to have an opinion on the matter. Ousmane has one night to decide. The longest night of his life...