Six Women is the story of an unlikely combination of six women who come up with a wild idea: to hike up Dôme de la Lauze mountain, an impressive landmark that stands some 12,000 feet tall! On this magnificent backdrop, they rise to this crazy challenge, made even more acute by the fact that they are all affected, to some degree, by cancer. Despite the difficult mountain trails, the adventure these hikers experience creates a lifelong bond between them.