Thirty-two-year-old Emma is a family practitioner in the Courtillières projects in Pantin, on the outskirts of Paris. One day, Monsieur Dialo's health suddenly worsens. Although Emma is determined he should be hospitalized, Monsieur Dialo insists on staying home.