Three stories interweave around a character called Yamina. This young businesswoman has forgotten her modest origins, choosing instead to bury herself in her professional responsibilities. Mohammed, her elderly, lonely father, no longer lives in the present, or in the future, and barely in the past. Moussa, the cleaner at Yamina's company, establishes a link between these two worlds, the one below where he survives and the one on high where he wants to see his own children flourish.