The light of dawn rises in a rose colored sky overlooking imposing tower blocks. It’s the beginning of an odyssey set at the heart of a public housing district following the lives of Yves, a thirty something Berlin based artist, Hamza, a 14-year-old deaf boy, and Déborah, a lonely basketball coach.