Ousmane, a law student and Uber Eats delivery man, has just made a delivery to the bubbly Laetitia in a swank apartment building in an upmarket district of Strasbourg. As he leaves the building, he comes across a notice about a party posted in the lobby by the daughter of a well-known magistrate. He crashes the party and meets Erwan, a shy boy who has trouble fitting in with the partygoers. Then Laetitia arrives, the neighbor Ousmane met earlier, who could reveal his identity at any moment.