On Rosh Hashanah, the new year of the Hebrew calendar, Isaac realizes that he has lost a fish head essential for prayer. However, everything is already closed and he has only a few hours left before he is reunited with his mother. Isaac has no choice if he doesn't want to disappoint her, he must find one and at any cost!