After an unsuccessful performance at the annual diving competition held to mark the village fete, Sam sees her dream of a podium finish slipping away once again. Kevin, her brother and biggest fan and ally, tries to comfort her. Just when all hope seems to be dashed for Sam, Thor, a mysterious athlete, sees in her atypical profile the promise of a little-known discipline: Dødsing, death diving. This sport, one of the obscure sports with a public, consists of throwing oneself from a height of varying degrees with arms outstretched and belly first, to make the most beautiful belly flop. Sam's sporting career may not have started yet, but it's not over.