For sale: a beautiful 19th century house and a small modern flat, both in Bougival. Two estate agents from the Wow agency, along with their assistant, do what they can to display the properties to their best advantage. But their showings are troubled, revealing the domestic, professional and emotional problems of the potential buyers.