Maria is amazed by the grandeur and beauty of Paris Beaux Arts. She befriends some of the students and even poses for them. As she adapts to her new job and explores the artistic world of the school, she gets herself into some tricky situations. Luckily, Hubert is always nearby to help her out! The bond that grows between them breaks through Maria's solitude, as she rediscovers herself and a world of emotion. Will she dare make the leap of faith to enjoy life and love to the fullest?