Almost overnight, Nathalie Pêcheux, a divorced French teacher, changes from a loving mother into a jealous monster. Her first target is her stunning 18-year-old daughter Mathilde, a ballet dancer, but her field of attack soon extends to her friends, colleagues, and even her neighbors. A portrayal of a woman's radical and unexpected shift of character that oscillates between black comedy and psychological thriller.