There are some days you just shouldn’t get out of bed. This is a story of one of those days. Five people go through more than their fair share of ups and downs. Some of them knew each other already, others were bound to meet. One is enriched, another broken down by the experience. One had it coming, another was just quietly getting along with life. But… at least none of what occurs is lethal. The story unfolds in Paris and Vitry. It starts at 8.00 a.m. and finishes at 6.00 a.m. the following morning.