Gabrielle, Nelly and Chantal are invited to the wedding of an ex at La Rochelle. They decide to travel together by car. During this trip full of many adventures, the three women, in turn funny, fragile and touching, share the heart-to-heart talks, arguments and blues so common to women in their fifties.