A trendy evening in a Parisian film production company. Léa, who isn’t part of the “great movie business family,” is bored out of her mind. That is until she meets Sinclair, her idol, who is suprisingly interested in her molecular biology research. It’s clear that they’re attracted to each other and they leave together. After a dreamy night in Sinclair’s bed, Léa finds herself alone in the singer’s home. Sinclair has left her his phone number and promised to see her again soon. She still finds it difficult to quite grasp what has happened to her when a trivial accident brutally puts an end to her dream.