Laurence, 20, is ready to fall in love at the drop of a hat. Unfortunately, her eagerness scares off any potential lovers and she always winds up being cheated on or dumped!
This art is based on some basic rules: seduce a rich man, marry him as soon as possible, get rid of him even more quickly in a discreet but definitive way, pocket his life insurance and spend up large… before starting all over again.